Carolinas Kort

torsdag den 21. juli 2011

Udstansninger i massevis

Hej
Der har været lidt stille på bloggen på det sidste, men jeg har fået lavet en del. Her er lidt af det. Først har jeg leget med den skønne gine fra Tim Holtz, her er lidt af dem :


Et enkelt kort med en gine på er det også blevet til, men der skal nok komme flere :-)



Min yngste datter er helt vild med Hello Kitty, så jeg har købt et par dies og fået lavet disse med den ene. Så må jeg bare se at få lavet lidt kort med dem.





2 kommentarer:

morkaren sagde ...

Hvor flot, den ginedies har jeg også købt, den er meget anvendelig. v.h. morkaren.

Annette / aka sagde ...

Ja, den gine er da ikke til at undvære. Jeg kan se du har det lidt som mig - vi leger med påklædningsdukker....og så laver et kort til...Skønt.
Det brede sorte bælte har jeg ikke prøvet - så jeg tillader mig at lifte en dag.